Rasa: Elf Opis: 46 lat, niebieskie, głębokie oczy, w których utopiła się nie jedna elfka czy ludzka kobieta, umięśniony i przystojny brunet, 1.83 metrów wzrostu, 60 kg wag, chudy. Historia: Aed w czasach młodości był urwisem jak mało kto. Lubił sobie pohulać, nie gardził niebezpieczną zabawą, a i czasem się spróbowało przemyconego piwa czy zapalić skręta. Lubił flirtować z dziewczynami. Udawało mu się to nawet gdy nie był jeszcze dorosły przez szybko stracił swoje prawictwo. Robił tak przez większość swojego dzieciństwa. Jednak w pewnym momencie całe jego życie przewróciło się mu do góry nogami. W mieście wybuchł pogrom. Z ledwością udało mu się z tego wymknąć. Jego rodzina została brutalnie zamordowana. Po tym wydarzeniu jedynie co pozostało Aed' owi to rozpacz i wściekłość. Jego ocena wobec ludzi gwałtownie się obniżyła. Postanowił uciec z miasta. Szybko znalazł sobie nowy dom. Była nim wioska elfów Athel' Duan w lesie Reikwald. Szybko tam się zadomowił. Odkrył też tam magie, która w nim płynęła. Postanowił zostać magiem. Zaczął się uczyć jej u tamtejszego Hierofanta, który przekazał mu swoją wiedzę. Wejście w dorosłość nie świętował. Jedynie ze smutkiem pomyślał, że zaczyna się wreszcie jego prawdziwe życie. Po pewnym czasie Aed postanowił znów wyruszyć. Wraz z nabytą wiedzą magiczną, nowymi ambicjami i determinacją chciał stać się kimś. I postanowił, że nie spocznie, aż w końcu tego dokona. Znak gwiezdny: Pas Grungniego (Znak Sprawności Bojowej) Miejsce urodzenia: Altdorf
Obecna profesja: Wędrowny czarodziej. Poprzednia profesja: Uczeń czarodzieja
Ekwipunek
Księga wiedzy tajemnej - obc: 40
Plecak - obc: 35 (netto) - opis: skórzany plecak z mnóstwem rzemieni i klamer.
Hubka i krzesiwo - obc: 2 - opis: do podpalania ogniska, pochodni, etc.
Pochodnia x 3 - obc: 5 - opis: jedna pali się średnio kilka godzin
Sakwa na monety - obc: 10 - opis: mieści się tu do stu monet.
Kołczan - obc: 15 - opis: mieści do 40 strzał
Strzała x 25 - obc: 35 - opis: dobrej jakości, elficka strzała.
Wisiorek Sigmaryty - obc: 3 - opis: srebrny wisior z symbolem Młota Sigmara.
Licencja maga - obc: 3 - opis: papier pozwalający na uprawianie magii w granicach Imperium
Nakaz - obc: 3 - opis: zezwalający na prowadzenie śledztwa na terenie Middenheim.
Złocona ramka ikony - obc: 7 - opis: brak
Hełm Manfreda - obc: 35 - głowa - 3
Obc. max
285/290
Pieniądze:
32 zk, 4 s, 1 p
Broń:
Łuk - obc: 80 - ZW - 3 - 24/48 - AKCJA - brak
Nóż - obc: 10 - ZW - S-3 - brak - brak - brak
Pancerz:
Płaszcz podróżny - obc: 30 - korpus, ręce, nogi - 0
Skórzane ciżmy - obc: 15 - nogi (stopy) - 0
Punkty zbroi na ciele:
Głowa: 0 Korpus: 0 Ręce: 0 Nogi: 0
Cechy:
WW: 37 (+5) US: 39 (+5) K: 29 Odp: 39 Zr: 46 (+5) Int: 42 (+20) SW: 59 (+10) Ogd: 50
A: 1 Żyw: 14(7) (+3) S: 2 Wt: 3 Sz: 5 [10/20/30] Mag: 2 (+1) /z. oddział. 27 metrów/ PO: 4 PP: 1
Umiejętności:
- rasowe wiedza (elfy) język (eltharin) język (staroświatowy)
- profesji czytanie i pisanie język tajemny (magiczny) nauka (magia) nauka (prawo) magia tajemna (tradycja światła) przeszukiwanie przekonywanie jeździectwo splatanie magii (modyfikator stały +20) spostrzegawczość wykrywanie magii (mod. +10 do wykupienia za 100 PD!) język (klasyczny) leczenie uniki
- zdolności zmysł magii - (+10 do SW do testów splatania i wykrywania magii) bystry wzrok - (+10 do In do testów spostrzegawczości i czytania z warg) błyskotliwość - (+ 5 na stałe do In) widzenie w ciemności niezwykle odporny (+5 na stałe do Odp) magia prosta (tajemna) dotyk mocy (+20 do WW do testów rzucania czarów dotykowych) medytacja (+ modyfikator cechy Mag do określenia poziomu mocy magii w trakcie odprawiania rytuału magicznego)
PD: Obecnie: 55 Razem: 2010
Zaklęcia: Prosta i Gusła: Porażenie (6) Pech (5) Poblask (4) Magiczne żądło (6) Wykrycie magii (4) Tajemna: Niezdarność (4) Uśpienie (6) Pancerz eteru (5) Odgłosy (4) Zwalenie z nóg (8) Uleczenie (7) Tradycja Światła: Blask czystości (5) Rozbłysk (5) Pancerz prawości (6) Gorejący wzrok (7) Jasność umysłu (7) Uleczenie (10) Iluminacja Ptolosa (10)
|